Pink ombre hair

22:25:00

Ostatnio bardzo zachciało mi się coś zmienić w fryzurze! Bardzo podobają mi się kolorowe włosy, ale nie mam odwagi zrobić sobie takiego szaleństwa, więc zdecydowałam się na ombre hair w kolorze pastel pink :) Jest to farbka, która zmywa się niestety po kilku myciach, ale zawsze można przecież sobie odnowić-jest bardzo łatwa w użyciu! Poniżej prezentuję Wam co to za farba i efekt na moich włosach :) pozdrawiam różowo! :) PS Następnie przyjdzie chyba czas na niebieskie... ;)





You Might Also Like

8 komentarze

  1. fajnie to wygląda, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam tak zaszaleć na wakacje z końcówkami. Czy mogłabyś mi powiedzieć, po którym myciu kolor Ci się całkowicie 'sprał' ? ;) Będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, chciałam wiedzieć gdzie kupiłaś takie farby ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nakładałas samą farbe na te konce??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, samą farbę.Mam dość mocno rozjaśnione włosy, więc dlatego farba złapała ;)

      Usuń