Bolerko ślubne mojego projektu

11:58:00

Witam wszystkich!
Przed ślubem, baardzo długo zastanawiałam się, jakie okrycie wierzchnie powinnam mieć. Niestety, w sklepach jakoś nie mogłam znaleźć nic ładnego, jedynie w różnych zagranicznych sklepach internetowych i to po kosmicznych cenach. Zaprojektowałam więc swoje, takie jak mi się podobało najbardziej. Jednakże, koniec końców okazało się, że muszę kupić płaszczyk, bo jest zimno i bolerko poszło w odstawkę. Nowiutkie, uszyte przez profesjonalną pracownię krawiecką, śliczne i delikatne. Jako że zbliża się sezon ślubny, pomyślałam, że może któraś z Was skusi się na nie ;) Wystawiam je na allegro i za jego pośrednictwem możecie je kupić.

http://allegro.pl/show_item.php?item=4114056366

Parę podstawowych informacji:

- jest śnieżnobiałe
- posiada delikatne rękawki, z małą bufką na końcówkach
- obszyte jest przezroczystymi koralikami "kuleczkami" z lekkim srebrnawym odcieniem
- jest to rozmiar uniwersalny
- jest zapinane w okolicy szyi na mały zatrzask, można nosić również odpięte
- uszyte jest z gładkiego miękkiego tiulu świetnej jakości
-sięga do okolicy talii
-cena 149zł
- jest nowiutkie, nie noszone!!

Polecam gorąco, a poniżej zdjęcia :)

Proj. Parasola







You Might Also Like

0 komentarze