Świąteczne stylizacje

23:05:00

Stylizacje Świąteczne - mam tu na myśli kilka okazji:

1. Pierwsza, niezbyt oficjalna, czyli imprezy w pracy/szkole/uczelni. Na pewno każda z Was taką będzie mieć. Wtedy warto trochę zaszaleć, może kolorem, może błyskotkami, nie zaszkodzi również jakaś bogata kolia lub futrzana etola. Mój wybór to czerwień, która bardzo kojarzy mi się ze Świętami. Poniżej skomponowałam dla Was kolarz ze elementami stylizacji, pod obrazkiem jest link, w którym możecie znaleźć, gdzie wszystkie elementy można zakupić (tak jest w przypadku również pozostałych dwóch obrazków).

2. Stylizacja wigilijna - nie wiem jak Wy, ale według mnie tu stylizacja powinna być trochę bardziej oficjalna. Bardzo podobają mi się tasiemki wiązane przy białej koszuli. Taka tasiemka nieco urozmaici prostą z natury bluzkę. Do takiej bluzki, na pewno dobrze sprawdzi się rozłożysta spódnica, ja uwielbiam te "piankowe". A buty - tu już chyba warto przełamać look czymś w innym stylu. Bardzo fajnie sprawdzą się złote buty, np. z brokatem, albo po prostu w jakimś ciekawym kolorze.

3. Ostatnia stylizacja - hmm może nad wyraz nazywam to stylizacją :) Chodzi o cieplutkie i wesołe ubrania z motywem świątecznym. Jest ich teraz mnóstwo np. w New Looku, Kappahl, Cubusie i w sumie w większości sieciówek. Myślę, że bardzo miło zrobić sobie lub bliskiej osobie taki prezent i móc cieszyć się śmiesznym sweterkiem czy piżamą w Świąteczne poranki i wieczory z grzańcem w ręku i "To właśnie miłość" na ekranie TV. 

Zapraszam Was na mój polyvore, gdzie zamieszczam modowe kolarze. Jeśli interesuje Was źródło elementów w nich zamieszczonych, odsyłam właśnie tam. Pozdrawiam gorąco i mam nadzieję, że coś z moich wyborów Was zainspiruje!





http://www.polyvore.com/christmas_party/set?id=143134600


http://www.polyvore.com/christmas_eve_style/set?id=143138538


http://www.polyvore.com/cozy_holidays/set?id=143141481

You Might Also Like

0 komentarze