Coś dla mamy, coś dla córki - wyprzedaże :)

16:09:00

Wyprzedaże to chyba najlepszy czas w roku dla prawdziwych fashionistek ;) Ja i Nastusia takimi właśnie jesteśmy i lubimy się stroić (no, może Nastusia nie bardzo...bardziej ja ją :D ). Staram się nie kupować aż tak wiele rzeczy, stawiać bardziej na bestsellery oraz fasony, w których jestem w 100% pewna, że czuję się dobrze. Co innego dla mojej małej - tu już jest szał. Podoba mi się tyle rzeczy, że najchętniej codziennie kupowałabym dla niej masę ciuszków. Ale z jej tempem rośnięcia niedługo pewnie bym zbankrutowała :D
Ostatnio postawiłyśmy na dodatki - ja dorwałam przepiękne kolczyki z listkami monstery (marzy mi się jeszcze wisior do kompletu), a Nastusia opaskę na główkę :D Jesteśmy bardzo zadowolone - a u Was jak zakupowe szaleństwo? :)






You Might Also Like

1 komentarze